Friday 23 November 2012

Baru balik :(

Hi semuaaa, Assalamualaikum :) Jawab tau, jangan tak jawab,hihi. Btw pukul 7.30 tadi baru je balik dari Hospital Selayang melawat abang saudara aku yang sakit tu. Dekat sana dalam 3 jam jugak lah. Sampai sana pukul 4 petang tapi tak boleh masuk wad dia lagi. Pukul 5 baru boleh masuk,penat gila menunggu oh. Adik aku kesian tak sampai tahap umur dia nak masuk wad tu, tapi guard tu baik hati bagi masuk. Muka adik aku dah nak nangis bila tak dapat masuk, dia pun gonjol nak turun balik taknak masuk wad tu. Podah~ Abang saudara aku esok dia dah boleh balik, Alhamdulillah semuanya okay, muka dia nampak pucat dol. Tadi lawat sejam je. Kawan kawan dia melawat dia, 5 orang tak silap. Aku berkenan dengan abang tu handsome dol, dia orang sabah. Tapi dia tak banyak cakap pulak. Aku asyik usya muka dia je. LOL. Tadi dekat hospital tu ramai orang tua je, orang muda aku rasa abang saudara aku sorang je dol. Kesian aku tengok orang orang tua dekat sana, macam macam penyakit ada. Nanti aku pun mesti akan masuk hospital and semua orang lah.Kan dah tua mestilah kan? Wad abang saudara aku dekat tingkat 9 daripada 11 kot.Aku nak tengok bawah tapi aku tengok tak gayat pun sebab ada batu halang. Haishh -,- Tadi sampai meru pukul 7.30 lepastu singgah kedai makan kejap,l icin aku makan tau sebab lapar sangat. Hihi. Harini penat sangat, sebenarnya aku dah ngantuk ni, tapi aku tahu kalau baring awal mesti tak boleh tidur punya.Sebab tu aku onl. Hihi. Sebelum masuk wad boleh tangkap gambar. Hihi. Nak tengok tak? Taknak tengok sudah, tak paksa pun.
Ni gambar first sekali,guna fhone ayah aku terang gila doh :) Jelous fhone ayah aku mahal,aku pun nak fhone macam tu.Terang gila kot gambarnya.
Minum air dulu sementara tunggu nak masuk wad. Air tea lemon je.Nak? Dah terlambat,air pun dah habis :p
Ni adik aku yang bajet. See muka dia bajet handsome kan? Cakap je biar dia tak kembang :p Aku selalu gaduh dengan dia. Muka budak dah ambil result, tunggu aku je.Hm :/
Ni lagi sorang,buat muka bajet pulak. Booo sama dia.Booo~ Boo sekali lagi, Booo~  Booo dalam air booo blup blup blup.Eh ingat lagi ayat abang fasi dekat camp mana entah. Hihi :P
Ni gambar last yang aku ada,with adik bongsu aku yang manja lote ni. Menyampah bila dia manja.Muka aku dengan dia lain kan? Anis cakap muka aku macam cina :o Ye kot, sebab nenek aku orang cina muallaf, mak ayah aku.Anak adik beradik ayah aku mukanya biasa biasa je just family kitorang je mata sepet. Sebab ayah aku ni anak kesayangan nenek aku :) Eh izureen belum baca surat yang aku bagi, sampai hati tak baca awal awal dah stalk kita baru ingat kan.tembak kang. Eh, dah puas tengok gambar aku kan? Dah kan? Hahaha okay bye. Selamat Malam semua.Muahhh :*

No comments:

Post a Comment