Thursday 22 November 2012

UPSR dah keluar PMR :o?

Hi semuaaaa :) Good Morning,mulakan pagi anda dengan senyuman dan doa k ;)  Harini bangun awal tau,ehh aku memang selalu bangun awal just tidur balik je. Hihihi.  Btw,bangun tadi mak cakap cousin aku masuk hospital,penyakit dia datang balik. Kesian abang saudara aku.Dia saudara yang paling rapat dengan aku,dia suka panggil aku BULAT , aku pun tak tahu kenapa dia panggil aku bulat? Muka aku ni bulat ke? Haha. Eh korang dah tahu panggilan tu jangan ejek aku tau :*  Kalau ejek jugak, aku taknak kawan korang. LOL. Umur dia sama dengan abang aku,21 tahun.Dia sekarang belajar dekat KLMU,dia ambil bahagian apa entah tapi macam fotografi. Dia pandai edit gambar doh,gempak gempak pulak tu. Eh? Nama dia Wan Muhammad Ashraf,orangnya baik. Dia pandai main gitar doh :) Dia baik sangat,mak and ayah dia alim tau :) Dia pun alim jugak. Handsome kan dia? Itu abang aku,jangan ambil k. Kalau dekat kampung selalu lepak dengan dia. Doakan dia cepat sembuh tau.
Sebenarnya aku nak story pasal result,dorang cakap 27.12.2012 ni keluar result. Takut sangat, adik aku dah keluar result.Yang sebelah aku tu yang ambil UPSR.Dia dapat 2A 2B 1C je, sama dengan aku. Just math dia yang C. Aku pulak? Berapalah agaknya aku dapat. Ayah aku janjikan kalau dapat 3A beli tab.Wow~  harap sangat dapat. Kalau 1A seratus. Okay lah tu, daripada tak dapat apa apa kan? Doakan aku tau, seram jadi calon PMR ni. Kesian budak form1 dah takda PMR en? Katanya PBS lagi susah dari PMR. hihi. Untung jugak aku dapat merasa PMR. Btw, korang yang takda PBS belajar elok elok tau. Chop! Tadi aku tengok headear and background anis gambar aku, seriously terharu sangat. Dia cerita pasal aku dalam blog dia juga, dia orang first buat macam tu. Akak sayang kau dik. Muahh :* Okayyy byee :*

No comments:

Post a Comment