Friday 23 November 2012

Cicak Boyfriend Izureen :)

Hi peminat setia blog i *lambai tangan* Euwww gediknyaa :o Assalamualaikum dan selamat petang :) Korang tahu binatang apa dekat atas tu. Tahu kan? Mustahil tak kenal. Siapa tak kenal cicak? Binatang berekor yang sentiasa ada di setiap langit,means langit rumah.Kan kan? Cicak ni baik jugak tau,sebab dia makan nyamuk nyamuk yang nakal dekat rumah ni.Hahaha.Tapi kalau bunuh dia dapat pahala tau, so kalau korang nak pahala bunuh lah dia.Takkan tak pernah dengar dalam kisah nabi? Cicak ni badan dia lembik doh, korang pernah pegang? Aku pernah pegang,geli doh!Time tu kecik lagi lah.Cicak suka buat taik oh,taik dia merata tempat adooo :o Hahaha. Eh korang nak kenal cicak cetak rompak tak?Y ang ni korang rasa tak geli sangat kot.LOL.Seee
Ni dia cicak cetak rompak. Siapa budak ni dol? Aku tak kenal lah :o Nama dia syafiq khasri a.k.a cicak. Entah kenapa orang panggil dia cicak aku pun tak tahu. Sebab muka dia macam cicak kot. Tu lah jawapannya :p Btw aku tak pernah cakap pun dengan dia,j ust tegur di alam maya je. Dia boyfriend adik aku.Siapa adik aku? Izureen Tajuddin lah. Aiyoo~ Aku buat story pasal dia atas permintaan cicak and izureen ni. And aku pun buatlah, kan aku budak baik. Haha. Eh cicak, tolong jaga adik aku elok elok tau,jangan sesekali minta break dekat dia. Walaupun korang banyak gaduh aku tahu ni semua izureen yang mulakan.Eh,gurau jelah.Dua dua mesti ada buat salah kan. Kau maafkanlah dia eh kalau dia cakap kau setan ,gila and other lah.Dia memang macam tu,dia cakap je bukan maksudkan betul betul k.Kalau perempuan tengah marah memang semua benda dorang cakap, tapi dalam hati dia sayang kau sangat sangat.Perempuan ni ego dia tinggi tau. Kau kena faham sikit. Hihi. Cicak,aku tahu kau baik and setia.Setia ke :o Haha.Tapi yang aku tahu pasal kau, kau pernah couple nak dekat setahun dengan budak form3. Kan kan? Ingat aku tak tahu.Untung kau dapat izureen tau,dia dah comel. Hahaha *izureen jangan kembang tau* Cicak, kau janji dengan aku jaga dia elok elok jangan buat dia nangis,aku pernah tengok dia nangis.Buruk gila doh muka time dia nangis. Hahaha. So kau jangan pernah buat dia nangis lagi tau,jangan busy layan kawan kau je. Main pool lah,haissh -,- Cuba caring sikit,baru sweet dong. Aku rasa sesuai lah jugak kau dengan izureen ni,sama sama padan.*Padan lah sangat* Haha. Eh,aku harap korang kekal lama k.Aminnnn :') Sampai sini jelah aku story, penat menaip tau. Upah mana? 10 ringgit.Hahaha. Eh tengok gambar yang aku edit ni.
Alahai sweetnya macam gula gula strawberry. Haha. Sorry buruk,aku tak reti edit ah. Hope hubungan korang lama. Aminn :') KBye :*

No comments:

Post a Comment