Thursday, 14 February 2013

Holla?

Assalamualaikum :D Cuti sekolah dah nak habis. Eee menyampah do and dah kena balik asrama. Wuuu~ So ada aku kesah? Hahaha tak kesah ye udah. Sebenarnya aku cam malas nak balik asrama. Sebab sebab. Hm entahlah~ Malas nak cerita. Nak tahu tak, aku en sekarang dah berubah. Yeke? Cam tak je. Aku rasa ye, sebab aku sekarang manaa ada nangis cam dulu lagi, kalau dulu selalu nangis benda tak penting, pasal orang tu lah ini lah. Macam pe entah, buang masa je do! Kan? Aku dah malas nak pujuk pujuk orang ni, kenapa? Rasa cam aku ni bod** sebab beri muka dekat orang. Dah? The end. Tutup cerita pasal tu, korang dah siap homework? Aku belum lagi do, padahal lagi 2 hari je nak sekolah. Ishh apa nak jadi lah. Itu lah padahnya bagi cuti seminggu, kalau duduk rumah memang tak ah nak buat. Eh tapi buat ah jugak, cuma belum siap lagi. Nanti nak siapkan ah sebelum balik asrama. ishh kecoh ah lu :p hikhik. Wehh aku rindu dekat miza. Haha Kbye. Sayang lu :* Muah Muahhh. Eh i bukan lesbion eh? Byeeee, Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment