Monday 24 December 2012

i will miss them much :(

Assalamualaikum :D Eh, tengah azan ah. Diam sekejap jangan cakap apa apa! Sebenarnya en nak story pasal budak dorm 2 and budak kelas. Aku en en rindu banget dekat dorang. Tahun depan dah tak sama kelas dengan 3 ikhlas. Aku akan sentiasa merindui dorang. Eh ayat~ Lagi lagi en dekat budak dorm 2. Hm sadlife :( Tahun depan ayah dah tak bagi duduk hostel ah. Ni sedih, sedih banget. Itu ah dulu cakap dengan ayah nak keluar, last last dia terus tak bagi nak masuk hostel. Sebenarnya tittle dekat atas en nak cerita serba sedikit pasal dorang. Kejap eh, kena tengok gambar dulu baru korang kenal? Haha LOL -.- Sebenarnya bukan rindu dorm 2 je but budak hostel DORM 2

Ni semua budak hostel Tahun 2012. And mungkin last aku duduk asrama SMK MERU ni. Hm sedih betul ah :( Dah ah ramai yang aku rapat dekat situ and ramai kawan kawan. Tapi ramai yang dah keluar, maklum ah ramai yang dapat straight A kan~ Hm, tapi en banyak sangat kenangan aku dengan dorm 2 and aku takkan lupakan sampai bila bila. Kalau ditukar dengan emas untuk lupakan kenangan tu pun aku taknak woi! Apa yang kenangan sangat? Hm kenangan time main futsal, time riadah, time sambut birthday ciput and nasuha, sambut birthday miza and aku. Time jamuan hari raya, time hang dekat SCM and banyak lagi lah. Tapi paling aku ingat time kena bash dengan akak senior, perghh rasa nak keluar asrama je time tu. Dah ah satu dorm kena bash. Sakit hati pun ada time tu. Eh lupakan! Kitorang satu bilik, first time oh tidur satu bilik ramai ramai. Haha memang ah dah nama pun hostel -,- Tapi aku baru je kenal dorang tahun ni, tapi ada yang aku dah kenal lama. Dorang memang sporting, baik and banyak ah lagi. Kalau dekat DM en aku selalu pergi dengan miza, puteri, chaca, nasuha, qama and norrul. Kadang kadang satu dorm tapi itu time minum petang ah. Dekat DM pun ada kenangan, yang aku tak boleh lupa kena marah dengan acik DM yang kelantan tu~ Puih :P sakel punya acik. Lepas kejadian tu en, aku takut nak turun DM, haha tapi aku turun jugak just bile ambil makanan je aku tak pandang muka aciknya. Seram woi! Laka laka je en? Memang pun~ Tapi en lepas bulan 10 macam tu, dia dah takda.Dah tukar acik DM baru pulak. Dulu en Dewan Makan ye buruk gila lepas je tukar acik DM baru terus cantik oh~ Dah ada langsir, meja pun dah berlapik, pinggan and cawan pun dah berubah~ Tapi lama kelamaan dah biasa tengok. Ahaha~ Time dekat DM jugak ah aku ada minat 2 orang aspura. Siapa eh? Entah ah~ aku pun dah lupa. Kahkah xD Tapi en yang sorang tu dia duduk sekejap je, dia budak bola~ And lagi sorang ni tahun depan maybe dia dah tak duduk~ Hm, Dorm 2 always in my heart
BUDAK KELAS :D 
 
Ni budak kelas aku. Dari form 1 sampai form 3. Minggu depan kitorang dah lain lain kelas, mesti ramai yang sombong bile dah lain lain kelas. Lagi lagi budak laki~ Masa form 1 kitorang baru kenal, aku ada yang dah kenal lama dah. Anizan namanya, aku kenal dari tahun 5 tak silap~ Hihi. Masa form 1 takda budak baru, tapi masa form 3 ada 2 orang budak baru. Sorang laki sorang perempuan memang sesuai ah nak jodohkan. Bwahaha xD Masa form 3 pulak en, macam macam masalah timbul dalam kelas ni sampai ada yang kena buang sekolah. Kelas kitorang memang nakal. Tapi dorang masuk balik kecuali sorang je ah yang tak masuk, Bukan laki je yang bergaduh perempuan pun ada tau! Kelas kitorang memang rock! Haha laka laka je weh bila tengok budak perempuan gaduh, main tarik tarik tudung bagai~ Dorang gaduh pasal apa entah? Aku pun dah lupa. Eh mana ada aku lupa, just aku taknak bagitahu je. Rahsia kelas~ Tapi en dulu masa form 1 aku ada minat budak kelas aku sendiri, aku rasa semua orang pernah minat budak kelas en? Tipu ah kalau takda. Siapa budak yang aku minat tu? Eh, sebok je nak tahu :p biarlah rahsia. Tapi itu dulu, sekarang aku tak minat dia lagi ah. Budak kelas aku ramai yang handsome. Wuu~ Tapi malangnya perangai dorang tak handsome. Lol -,- Budak yang paling pandai dalam kelas ni en namanya nazurah and azhan. Masa form 1 aku duduk dengan siapa entah. Anizan tak silap, and form 2 aku duduk dengan wani and form 3 aku duduk dengan nazurah. Budak pandai tu weh! PMR dia 6A, pandai bukan~ Aku duduk je sebelah budak pandai tapi aku tak pandai macam dia. Haha~ Aku suka belajar math dengan anizan, kadang kadang aku duduk belakang time waktu math. Haha sebab nak suruh dia ajar aku. Budak kelas aku ada berapa orang entah~ Aku pun dah lupa. Tapi banyak budak india. Benci betul ah -,- Haha jahat kan aku ni? Memang jahat pun. Budak india perempuan suka buat bising oh dalam kelas. Dah ah ramai. Laki india 2 orang je. Takda ah bising mana~ Tapi en banyak jugak ah kenangan dekat kelas ni.

No comments:

Post a Comment