Tuesday 20 November 2012

Thank you for give me present :)

Hi Morning guys :) Have a nice day. Pagi pagi dah onl,haha bosan sangat. Sejak akhir akhir ni aku tak boleh tidur,dah baring atas katil and dah ngantuk pun tapi tidurnya lambat. Mata aku pun dah jadi macam mata panda, bawah mata dah jadi hitam dah :(  Mana tak ye bangun lambat.Kahkah x)  Semalam aku tegur anis,seriously rindu sangat dekat dia sebab dah lama tak bertegur. Nasib baik dia tak sombong.Hikhik :)  Btw nak story pasal hadiah, haritu dapat hadiah dari miza and haida :) Miza bagi gelang tangan,aku minta ole ole sebab dia pergi bercuti haritu, dah alang alang tu minta lah. Hahaha. And haritu haida dia bagi teddy bear sebelum dia kena buang asrama and last day aku dekat asrama. Nak tahu tak? Time malam dia kena buang asrama tu aku cuba pujuk dia, esoknya pulak aku yang menangis lepas balik sekolah,dia jumpa aku and dia bagitahu yang dia dah kena buang. Time tu aku tak boleh nak kata apa lah terus menangis then tak jadi makan dekat DM and miza time tu dengan aku. Dia pun tak jadi makan sebab aku menangis. Hahaha. Gila deras air mata aku ni mengalir,lama pulak tu. Rasa macam kehilangan dia je. Tapi seminggu lepas tu dia masuk balik,happy gila :) Btw, aku sayang dia sangat sangat aku dah anggap dia macam adik kandung aku sendiri. Dia lah adik angkat yang pertama aku mintak. Terharu ah sikit dik. LOL. Orang cakap dia gedik,eh i don't care lah apa orang nak cakap yang penting aku sayang dia sangat sangat. Rindu dekat dia, bila lah dapat text dia. Dah lama tak text kan? Susah betul lah. Oh lupa adik pergi kem tahfiz 2 minggu. Alimnyaa dik :O Mahu tengok hadiahnya idok? see ----->
Ni gelangnya,btw cantiklah jugak.Nampak kreatif orang yang buat gelang ni.Terima kasih miza :* Tak payah bayar :O hikhik
Menggedik seketika, tayang gelang je :) Aku tahu gambar ni macam orang tak betul, so ada aku kesah? ;)
Bear and zirrafe yang adik comel bagi,amat dihargai :*  Kalau ada masa bagilah lagi eh? Akak nak yang besar punya. Eh? muka tak tahu malu memang cenggini ;)
Wehhh, comel idok? Cakaplah comel.Kahkah :) Terima kasih kalau anda cakap saya comel. And terima kasih jugak siapa yang kutuk,dapat pahala free doh.
Aku tahu gambar ni terlalu comel buat korang kan? Eleh tak mengaku pulak :p Booo~ Aku memang kuat perasan :P
Wehhh aku sayang orang yang sayang aku. Kalau korang nak aku sayang korang kenalah sayang aku dulu. Gambar ni aku tengok terlebih comel pulak.Jk Jk :) Muahhh. Kbye :*

No comments:

Post a Comment