Monday 19 November 2012

Hey Saya Masih Baru Di Sini :*

Assalamualaikum :) Diberi nama wan nur zafirah binti wan mat. Dilahirkan pada 24.09.1997 actually umur saya dah 15 tahun *skema sekejap* PMR tahun ni dah ambil and tengah tunggu result je ni. Belum freedom lagi n seram nak tunggu result keluar ni :O Dapat berapa lah agaknya eh? Harap sangat ada A and semua matapelajaran lulus. Amin. Btw saya dah lama ada blog n dah ada banyak post, post lama lama semua dah buang cause banyak cerita pasal ex. Dah lupa macam mana nak edit blog. Dah lama kot tak buka blog rasa rasa dah setahun tak buka. Lagipun tak tahu nak post apa. Cuti sekolah ni saya duduk rumah je tak pergi holiday,kesian kan? Orang lain semua pergi holiday saya duduk rumah hadap facebook and twitter je.Seriously siapa tak bosan hari hari buat benda yang sama je. Ayah kerja so tak boleh pergi holiday :(  Nak kerja tapi takda siapa nak teman carikan,kalau kerja boleh juga merasa duit sendiri kan? Actually haritu kawan ada ajak kerja catering last last tak jadi sebab dah penuh. Dia cakap macam PARIA je. Ajak punya ajak last last tak jadi. Sakit hati doh.Dia text and call tapi buat don't know je cause malas nak cakap dengan dia. Never mind. Cuti sekolah ada lagi sebulan lebih,rindu kawan kawan hostel,kawan kawan kelas and ramai lagi.Huaaa :'(  Sebenarnya lagi rindu nak tengok muka amir,kahkah x) Kalau dulu selalu duduk dekat tembok kelas dengan miza nak tengok dia.Jadi muka tembok hari hari.LOL. Tahun depan harap sangat dapat tengok dia lagi. Btw saya ada mohon sekolah dekat Kuala Kangsar, Perak. Kalau dapat maybe sekolah situ kot.Jauh kot -,- Kalau dah tak sekolah meru mesti dah tak rapat dengan kawan kawan dekat meru ni. Hope sangat kalau jadi pindah dorang tak sombong and tak lupakan saya. Sebenarnya tak tahu dah nak tulis apa ni. Okay lah kalau rajin singgah singgah lah tengok blog saya yang tak berapa nak sempurna sangat ni. ByeBye. Diakhiri dengan ASSALAMUALAIKUM :)

No comments:

Post a Comment