Friday 14 December 2012

Esok :*

Hi. Assalamualaikum. Esok hari jadi orang yang paling aku sayang dol. Siapa pulak? Duhh,   HAIDA NABILA Mwehehe :D Tapi en, aku tak boleh wish depan dia, dalam fhone jelah. Dia sambut ke tak eh agaknya? Aku ingat lagi time birthday aku dia wish time nak pergi roa-call,  eh betul ke aku eja? Lantak ah sana. Time tu malu betul, tak sangka dia ingat birthday aku .Dan aku mestilah ingat jugak birthday dia. Nak bagi apa eh? Tapi jauh ah rumah dia, dekat rawang. Woo~ Doa jelah yang aku mampu. Seriously haritu aku tengok dia comment dekat FB dengan kakak angkat dia, perghh tak jealous senanya woi! Hm,tapi kakak angkat dia dari tahun lepas, aku baru tahun ni. Alahai~  Forget it. Tadi en kakak aku pergi buat lesen dan dan dia lepas, untung ah lepas ni boleh pergi mana mana. Aku nak buat jugak. InshaALLAH tahun depan buat kalau duit ada. Wakakaka~  Eh dah kenapa aku gelak macam tu, jangkit dengan anis ah ni. Eh? LOL -,-  Btw, patutnya sekarang aku tengah hang dekat SCM, tapi TAK jadi. Sungguh menyedihkan. Eh, ayat~  Hmm taknak cakap ah kenapa? Pape jelah,tak payah ingat lagi bagus xD Hari rabu minggu depan keluar result, oh maiii :o Sungguh menyeramkan, aku harap result aku okay. Aminn :) Okay lah takda mood nak taip panjang panjang. Kbye. Assalamualaikum xD

No comments:

Post a Comment