Saturday 1 December 2012

Birthday budak comel :*

Sila pusingkan kepala anda,semangat idok aku pakai topeng? Haha ada aku kesah?LOL
Hi and assalamualaikum :) Harini birthday si budak comel lah. Siapakah? Adik angkat aku IZUREEN TAJUDDIN semalam wish tepat tepat pukul 12,ingat berjayalah kenakan dia. Tapi tak berjaya pulak.Haishh -___-  penat penat je aku berlakon, dia tak cuak langsung.Huh! Harini 2 december birthday jureen and haida balik dari kem tahfiz.Seronoknya >.<  Bila nak hang dengan budak comel ni? Mesti tak dapat kan? Hmm katanya dia nak pindah sekolah, sedihnya. Jakgi hilang sorang adik. Dan dan mesti dia dah jarang contact aku en and dia mula sombong. Hope dia tak cenggitu. Harap hari jadi dia, dia happy. Kita doakan kau dimurahkan rezeki, berjaya di dunia dan akhirat. Bahagia di samping orang yang tersayang. Amin :D jangan gaduh dengan cicak pulak time birthday kau ni. Cicak kau jangan buat dia sedih pulak. Dah ah dia semangat,suka sangat minta hadiah kan? Dah ah ramai yang dia minta. Ada orang bagi ke? Hoho mesti ramai kan orang bagi dia present? Untung ahh,jealous ni.Kahkah xD Nanti dekat TL mesti banyak story pasal jureen.Untung tau jadi trending. LOL x) Seriously aku rindu deia sangat sangat weh,acane nak jumpa lagi? Hmm.Kalau dah pindah jangan lupakan kita tau :* Kita sayang kau sangat sangat.Muahhh :*  KBye :D

No comments:

Post a Comment