Friday 1 February 2013

Woot Woot

Holla. Assalamualaikum =) Wink Wink aku ada berita gembira. Horray seronoknya. Adakah aku hanya berpura pura. Entah lah~ I not sure what i feeling this time. Err broken english! Never Mind. I want to share something. Jeng jeng. Apakah? Semalam aku dapat panggilan dari pejabat dan mengatakan aku dapat masuk asrama. Oh yeah? Yessss i'm sure. Adakah aku dah beli barang barang asrama. Belum =( Why you don't buy? Becouse. I don't know lah. Maybe tomorrow. Daftar masuk asram 3.2 iaitu hari ahad ni. Kalau aku dapat dorm 2 kan? Ada ke kawan? Ada kot, kalau tasha masuk jugak. Aku duduk sebelah dia ah. Nak register pukul berapa? Aku nak datang awal boleh chop tempat. Yeahh =) Adakah haida gembira aku masuk balik. Yesss semestinya. Okayy bye you all. Assalamualaikum Xx Sincerely ZAFIRAH COMEL

No comments:

Post a Comment